donderdag 24 juli 2008

17!

Juij, ik ben 17 geworden de 17den.
Ik stond op en mama zei 'gelukkige verjaardag Joke'.
'Danku' wou ik zeggen, toen ik merkte dat ik geen stem meer had.
Ik stond op Speelplein Kwispeltje die dag met mensen om me heen die stuk voor stuk respect verdienen. Mensen die speelpleinwerking niet kennen durven er wel is op neerkijken. 'Ja, was daar nu moeilijk aan, da wordt onderbetaald,...'. Maar Speelplein doe je nu ook eenmaal niet voor 't geld moede dan iedere keer weer zeggen. En speelplein is niet moeilijk? Misschien, misschien ook niet, maar het is de creativiteit die belangrijk is, iedere dag 1/2 originele activiteiten binnen het dagthema vinden en overeen komen met de andere over activiteiten (het valt wel is voor dat 2 mensen voor een andere leeftijdscategorie dezelfde activiteit verzinnen) is dus niet altijd even simpel. Moest de zomer 3,4 maanden langer duren, dan zou ik met alle plezier men tijd spenderen. Maar tot zover was dat alles over Kwispeltje.

Maar tot slot:
17 jaar zijn is leuk!

Geen opmerkingen: